onsdag 26 oktober 2011

Hälsocentralen

jag fattar inte varför man ens ringer dit, fick en tid kl 11:15 och fick träffa läkaren först kl 12:08!!!
Ska man behöva vänta med huvudvärk from hell i nästan 1TIMME??
Nej jag kan inte tro att det ska vara rimligt.
Var rätt arg o less när jag väl kom in, hon undersökte mig och som tur var hade jag "bara" en muskelinflamation i nacken som gör att jag får huvudvärk.
Hon lyssnade även på Avkomman, h*n var uppe och i farten med en puls på 148.
Inte illa :)
Hon klämde o kände på magen och nu är det inte långt kvar trodde hon. Vilket gjorde mig mycket glad!!
Fick utskrivet medicin som jag hoppas hjälper nu inatt så jag kanske kan få sova ett par timmar i alla fall.

Nej nu ska jag väl se till att få mat i magen.
´Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar