torsdag 20 oktober 2011

Spricka


Hahahaha, tog en bild imorse när jag vaknade. Blev full i skratt, hur stor ska den bli egentligen? Ser ju ut som jag ska spricka vilken sekund somhellst ;)

Idag har jag jobbat en stund, varit på affären, pussat på bebis, bakat 2 sorters kakor och diskat en hel veckas disk! Sen kan jag lova att jag sov gott i 1,5timme framför tv:n :) Det var väl behövt.
Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna och fåt mycket sammandragningar när jag är i farten för länge. Så jag tror nu att jag ska börja sänka tempot lite. Men bara lite än så länge!

Jag ska nu försöka slita mig härifrån och ta ett varv med dammsugaren. Magnus kommer ju hem imorgon och då kan det ju inte se ut på detta vis ;) åh så kommer ju Vilda med det måste firas. Men först på lördag, för i morgonkväll är det mammamiddag på fam.centralen. Men efter det ska det mysas... till tusen!


Hej hopp gummi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar