jag mår så jäkla illa :/
Har svårt att få i mig mat, och jag är inte speciellt sugen på något heller.
Det kanske inte är så konstigt att jag får ont i huvudet o kroppen när jag inte har någon energi att göra av med.
Idag var jag till Jessica en sväng och drack kaffe innan jag drog vidare mot jobbet.
Jag ska försöka åka till kyrkan på söndag och göra min sista dag, men jag behövde inte känna något tvång. Skönt då jag just nu inte vet om jag fixar den närmaste timmen utan att somna.
Är trött precis hela tiden. Men det är ju som läkaren sa inte så länge kvar nu, och dags att börja trappa ner. Jag måste känna efter vad kroppen säger och verkligen lyssna på alla singnaler. Sova så mycket som möjligt och samla krafter.
Vilda kommer på söndag, och sedan är det Novemberlov hela nästa vecka. Då ska vi bara vara hemma och mysa och ta det lugnt hon och jag. Ska även försöka få Magnus att ta ledigt någon dag så vi kan göra något hela familjen :)
Åka till ishallen kanske ;)
Vilda gillar ju att åka skridskor. Tycker det är bra om hon kunde hitta en sport som hon sedan vill hålla på med, för mortion är bra!!
Jag är ensam hemma ikväll. Magnus är på 60årskalas, men kommer nog hem snart igen. Dom skulle bara äta en lättare middag som det lät. Själv ska jag försöka få i mig lite nudlar och en massa vatten.
Tror jag kanske dricker lite för lite. Men nu ska det bli bättring ;)
Skriver mer en annan gång, när lusten faller sig på!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar