Jaha, då var det Måndag igen då.
Ny vecka nya utmaningar och ett ganska dåligt humör :(
Magnus for ju till Spanien igår och jag kan verkligen inte sova utan honom i sängen. Det är skitsvårt.
Vet att det kanske låter löjligt men jag är så van att ha honom där... Åh nu fattas han. Vilda är ju inte heller hemma så jag saknar henne med. Hmmm, vem ska jag då sova med? Kanske måste ringa till lillebror och se om han kan sova över inatt ;)
Nej nu ska jag försöka jobba lite. Beställa skivor!!
Hörs hej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar