fredag 14 oktober 2011

bättringsvägen


Jag känner mig lite bättre idag. Dock så svimmade jag i duschen, men tror det beror på att jag satt ner och rakade benen och kände hur jag inte fick blodet att cirkulera som det ska. Så det var nog mitt eget fel.
Men jag hade Vilda där som hjälpte mig till sängen och sedan gav mig nyponsoppa:)
Hon är bara bäst mitt trollbarn.


Igår frågade jag ju om när man kunde börja fixa iordning för bebisen, och fick ett sånt himla sug att fixa vaggan. Så jag tog och gjorde det. Vet ju att jag kommer att få taur och tvätta allt en gång till innan h*n kan sova där. Men vad gör väl det? Det ser ju sååå mysigt ut, nu fattas bara avkomman :)
Det är ju inte länge kvar nu. 56dagar bara ;)

Vilda ska åka till sin pappa idag och på Söndag åker Magnus till Spanien och blir borta tills på Fredag. Så jag kommer att vara ensam hemma i nästan en vecka nu. Skönt men samtidigt tråkigt. Jag som är så sällskapssjuk kommer ju att klättra på väggarna redan på måndag! Men det ska jag klara av... kanske ;)

Nej nu ska jag försöka laga lite lunch till Vilda innan hon ska åka. Får se om jag lyckas lägga upp lite bilder senare idag på vaggan :)
Hej hopp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar