onsdag 12 oktober 2011

Kärlek o Kräk



Är löjligt FÖRÄLSKAD i denna man! Han får min värld att stanna och han är pappa till mitt (vårt) barn... Vilken Underbar känsla att just jag får vara älskad av honom!!


Mår skit och kräks upp näsintill allt jag försöker få i mig. Vättska såsom vatten, mjölk och speciellt nyponsoppa stannar kvar i alla fall.
Jag är yr óch illamående mest hela tiden men det är bara att försöka ståut!!

Var till BM idag. Allt såg bra ut.
Vikt upp 400G
Blodtryck 105/62
SF-mått 29cm
Bebis hjärtljud 140slag/min

Tog dock inget blodsocker, fast det hade kanske varit bra att göra med tanke på min kosthållning. Men än så länge lever jag ju ;)
Så länge vikten går uppåt och inget avviker på kurvan så är jag lugn.
Visst att det är tråkigt och oerhört jobbigt att måilla o kräkas, men jag kan stå ut!
Det är ju ändå "bara" 58dagar kvar nu :p

Nej jag ska skicka in Bilda i duschen nu så vi kan sova sen.

Godnatt min skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar