Åh, va spännande med UL. Lä'ste lite snabbt om operation. Hur har det nu gått under andra graviditeten=http://saratilling.seps Om man inte har en bloggerblogg kan man inte kommentera hos dig. Jag har en gammal blogg så därför kan jag =)
tror jag fixat så man kan kommentera nu :)
Åh, va spännande med UL.
SvaraRaderaLä'ste lite snabbt om operation. Hur har det nu gått under andra graviditeten=
http://saratilling.se
ps Om man inte har en bloggerblogg kan man inte kommentera hos dig. Jag har en gammal blogg så därför kan jag =)
tror jag fixat så man kan kommentera nu :)
SvaraRadera