onsdag 5 oktober 2011

Ultraljud!

Nu åker vi in till stan och kollar till Avkomman. Hoppas på att få några fina bilder denna gång. Blev ju utan sist då h*n vägrade att vända sig :) gillar inte att bli fotad kanske!!

Skriver mer ikväll...

2 kommentarer:

  1. Åh, va spännande med UL.

    Lä'ste lite snabbt om operation. Hur har det nu gått under andra graviditeten=

    http://saratilling.se

    ps Om man inte har en bloggerblogg kan man inte kommentera hos dig. Jag har en gammal blogg så därför kan jag =)

    SvaraRadera
  2. tror jag fixat så man kan kommentera nu :)

    SvaraRadera