idag ska jag och Avkomman göra vår sista dag på jobbet.
Sundsjökyrka kl 15 med barnkör och allt!
Ska bli skönt att avsluta på det sättet.
Igår hade jag lite väl höga tankar om migsjälv och bestämde att vi skulle ta en tur på IKEA! Inte alls det smartaste jag gjort kan jag lova.
Men nu har vi handlat det sista i alla fall.
Hittade sååå söta kläder, men tycker det e svårt att handla innan man vet vad som gömmer sig där inne ;)
Men jag är nu helt säker på att det är en liten Herbert!!
Jag gillar ju inte ens det namnet men ändå vill jag kalla magen för det :)
Min lille Hebbe ;)
Nej nu är det väl dags att bege sig snart... Efter ikväll kan man andas ut.
Eller imorgon måste jag ju på jobbet och träna in en låt med 4 små tjejer som ska sjunga på Agusti`s dop!!
Men det ser jag inte som jobb.
Hejhopp skriver mer senare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar