Det har varit sååå mycket denna helg. Tjejmiddag, 20min bio, sjukhuset, BB avdelningen i ett dygn, ingen bebis kom ut som tur är!! Smärtor, dålig sömn, ja vad mer kan jag säga?
Ska förklara mer senare, men nu är det jag som måste på med skorna för att gå till jobbet!!
JO, ni läste rätt! Jag börjar jobba idag igen :)
Men hur länge jag orkar får vi se. Har ju en superbra chef som låter mig vila om det skulle behövas.
Nej på med kläderna och ut nu, i det underbara vädret :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar