tisdag 11 oktober 2011

VAB

usch vad tråkigt det är att vara hemma med sjuktbarn... I alla fall när hon inte är speciellt dålig. Dom ska nämligen ha friluftsdag på skolan och eftersom hon nyss haft feber vill jag att hon stannar hemma istället. Fick inte tag i någon barnvakt heller... Mamma skulle ju komma igår men så blev det inte då hon sov och inte hörde mobilen, men då fick farfar hoppa in och leka några timmar.

Men det kanske är lika bra att jag är hemma idag då jag har haft massor av sammandragningar inatt och sovit väldigt dåligt. Nu ska jag lägga mig och mysa lite med Vilda istället för att sitta här :)

Skriver mer senare om det händer något vill säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar