på tok för fort enligt mig!!
Jag har inte haft något internet så det är därför jag inte kunnat skriva på ett tag. men jag har nu beställt fast bredband så jag hoppas kunna komma igång igen på riktigt i slutet av nästa vecka.
vi mår alla bra i familjen, herta har doch lite hostamen den går nog över snart :)
Mat o vikt går oxå bra!!
Ska skriva om mina framgångar senare ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar