Ja vad ska jag skriva idag då??
Sitter just nu o väntar på svärmor som ska skjutsa mig o Herta till läkaren på 2månaders kontroll. Sedan ska vi vidare till brunflo för att sedan avsluta dagen hos farbror Micke på middag.
Känner på mig att detta kommer bli en lååång dag.
Men det kommer att gå bra. Får försöka vila mellan varven ;)
Farmor kan ju mysa med Herta så kan jag stänga ögonen en stund.
Nej nu smink o tandborstning!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar