Ja jag vet att man inte ska väga sig varje morgon!!
Men nu gjorde jag det ändå, och blev sååå sjukt glad när den visade 72,5kg!!
Men kommer den att hålla sig där?! Det är en helt annan fråga.
Ikväll ska jag iväg på gympa igen :)
Är roligt att jag känner mig så peppad till att gå ner dessa sista kilon.
För om jag inte gör det nu så kommer det bara bli svårare...
Nej nu väntar jag på att Herta ska vakna så vi kan gå ut på promenad :)
Hejar på dig Emma! Go for it... ska själv sätta igång och träna och förlora lite fett på kröppa! Men som sagt.. HEJ EMMA!
SvaraRadera