
Jag beställde en stegräknare igår, och idag låg den redan i bervlådan :)
Så himla fort det gick.
Den är super bra då man kan ställa in steglängd och vikt. Den håller koll på hur mycket man förbränner och tid man e aktiv och såklart stegen ;)
Så kan man ha den runt halsen vilket jag tycker e toppen.
Nu är det bara att stega på för fullt!!
Ska ha påmig den ikväll när vi ska iväg på gympa. Kl 18:30 skulle dom komma och hämta mig så jag ska väl försöka vila lite nu så jag orkar ikväll.
Tog en promenad ner till farfar och hälsade på och sedan var jag upp till Anna och sa hej. Herta har sovit ute i 2 timmar så hon har fått en rejäl dos med friskluft idag.
nej nu ska jag äta upp min lunch och sedan sova :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar