måndag 16 januari 2012

Tråkigt o trött

ja då var det måndag igen och Vilda har åkt till sin pappa och Magnus är på jobbet. Så idag är det bara jag och herta sm är hemma. Trodde vi skulle kunna ligga kvar i sängen halva dan och mysa, men det ville då inte Herta.
hon bestämmde sig för att kl 07:30 vakna och sedan skrika tills mina öron nästan trilla av...
Jag fick tillslut lagga henne i vagnen och ta med henne ut. Lika bra det kanske då jag inte hade någon mjölk hemma till min morgon shake. Tog en extra sväng på byn och avslutade med att titta in hos Anna. Dom var precis påväg ut så jag gick med dom en bit innan jag återvände hemmåt.

Har nu drukit min frukost och Herta sover fortfarande så jag passar på att läsa lite bloggar :)
Det är ju sjukt roligt att läsa m alla olika slags människr och hur deras syn på livet är. Vissa känner man igen sig i och vissa fattar man inte hur dom är funtade ;)
men skönt är väl det. Att vi alla är olika. För annars skulle ju alla älska mig :p

Nej nu ska jag ta och koka mig lite kaffe och se om jag kan få iordning här hemma.
Måste passa på att städa för på onsdag morgon kommer killen från Telia och ska instalera de fasta berdbandet :D
Äntligen!!!

Hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar