onsdag 18 januari 2012

skit natt, toppen morgon


Herta är snorig. Hon har inte velat sova inatt och det betyder ju att även jag fått vara vaken:(
Slutade med att vi la oss i Vildas säng för att Magnus åtminstånde skulle få sova.
Tror vi lyckades somna vid kl 7:30 men det blev inte lång stunds vila, för kl 9 ringde det på dörren. Telia kom för att koppla in internetet. Så då var det bara att kliva upp igen och påbörja dagen.
Mjölken var slut så det blev till att gå på ica. Som tur va ville Jessica möta oss och ta en tur på byn för att sedan avsluta hemma hos oss för en kopp kaffe och massor av prat. Skönt att få prata av sig med någon som förstår.
Hon är en underbar vän, tråkigt bara att det är så mycket tjaffs just nu som ska gås igenom.. inte mellan oss såklart men i alla fall!!

Så jag har nu fått både prata, dricka frukost, tagit en promenad och haft trevligt sällskap. Så nu återstår bara det tråkiga.. Disken från gårdagens middag :(
Blä..

Ikväll ska jag iväg och klippa mig. Egentid! Ska se om jag kanske kan få en huvudmassage när håret ändå ska tvättas ;) Det är ju så sjukt skönt!!

Har även lyckats gåner 0,5kg så just nu är humöret på topp :D
Känner mig lätt i kroppen och ser fram emot morgondagens träningspass i Pilis. ska bli kul :)

Nej nu skriker Herta på mig... Så hejdå sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar