Emma`s små och stora mål
torsdag 19 januari 2012
Ö-sund!
idag åker hela familjen in till stan en sväng. Jag ska träffa mamma och få min julklapp!
ska även handla lite nödvänigt till mig o Herta ;)
Uppdaterar senare igen!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar