torsdag 19 januari 2012

Ö-sund!

idag åker hela familjen in till stan en sväng. Jag ska träffa mamma och få min julklapp!
ska även handla lite nödvänigt till mig o Herta ;)

Uppdaterar senare igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar