jag har börjat använda mig av viktpejl.se igen. Känner att det är dax att göra detta på riktigt nu!
Har varit allt för lat den senaste tiden och nu får det vara slut på det. Tänkte försöka lägga upp nån bild på kroppen nu efter graviditeten så jag har något att jämföra med sen när jag e klar.
Kommer inte att vara så snygga bilder nu, men om ett tag kommer jag nog vara glad över att jag tog dom ;)
Får ju som lite mera press på mig om jag lagt upp bilder, för då kan ju andra se om jag inte gör något!!
Har nyss kommit in efter en promenad till skolan med Vilda och sedan fortsatte jag o Herta en sväng på byn, det är inte så kallt idag så en promenad var skönt.
Tänkte först låta henne åka med Magnus, men kom sedan på att jag måste röra mig o Herta behöver ju lite friskluft hon med. Har ju tvättstugan senare idag så då har jag ju det jag gör.
Ska även försöka städa upp här hemma, ser för bedrövligt ut :(
Är inte det roligaste jag vet, men de måste ju göras ändå.
Nej, ett ryck nu då kanske...
Ska försöka göra ett inlägg senare idag med vikt, mått och bilder!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar