fredag 13 januari 2012

Den hemska sanningen...



Jaha då var det dax att visa upp sig då.
Inte alls det roligaste men det kan vara kul om ett tag...
Jag känner mig inte så stor som jag nu ser att jag är, men korten ljuger ju inte. Det är såhär jag ser ut. Men inte länge till om jag själv får bestämma ;)
Mina mått denna dag, 6 veckor efter förlossning är...
Midja:92cm
Rumpa:110cm
Lår:66cm
Byst:95cm
Vikt:73,8kg

Ja så är det med det...

Jag skulle vilja träna mer, kanske i grupp, men vet inte alls vad jag vill testa på. Min syster har varit iväg på pilates och sa att det var riktigt roligt. Men jag har ju NOLL muskler. Jag kommer ju att ligga där som en strandad säl och flåsa lungorna ur mig. Men med tiden blir det ju bättre, det vet jag ju. kanske ska ta och ge det en chans i allafall. det är på Måndagkvällar och då har ju inte Magnus något speciellt så det skulle ju passa rent praktiskt oxå.
Ja fan jag ska prova!!!
Kan ju alltid sluta om det inte passar mig.

Nu ska vi snart ut på promenad och sedan ska vi iväg till Bräcke på BVC för att väga o mäta Herta. Det känns på henne att hon växt. Hon börjar bli tung nu ;)
Har fått byta upp oss till storlek 56 på kläder så lite längre har hon oxå blitt.
Hon äter o sover nästan hela dagarn, men nätterna är fortfarande lite jobbiga. Men det går nog över. Hon är ju bara 6veckor änsålänge.

Nej nu går vi ut :)
Skriver mer en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar