Emma`s små och stora mål
torsdag 26 januari 2012
.....
Mår skit.
Panik i hela kroppen!!
Kan inte fokusera eller tänka klart.
Behöver sova men vågar inte blunda....
ALDRIG mer åka bil....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar