Ja då har man gjort sitt första gympapass då!!
Detta kommer kännas i kroppen imorgon. Men det är det värt :)
För nu kör jag på. Full fart så länge jag har mottivationen.
Magnus och jag funderar på att åka till Amsterdam på kärlekssemester i juni och då vill jag hellst vara klar med min viktminskning. Så nu har jag som mål att gå ner 10kg på 20veckor! Det är ju inte alls mycket om man tänker efter. Men jag vet att allt beror på hur jag äter och rör mig. Så jag måste försöka hålla lite extra koll på det nu framöver.
Åh jag är just nu sååå nöjd med mig själv ;) ibland måste man få skryta om sig själv ;)
Nej nu är det dags för duschen och sedan mys med Herta o Magnus innan vi ska sova.
Så jag önskar er alla en trevlig kväll/natt och hoppas att ni oxå är nöjda med er dag
Godnatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar