lördag 21 januari 2012

Mamma


Kl är nu 02:00 och Herta har nyss ätit en hel flaska med ersättning.
Själv har jag svårt att sova så jag tänkte att jag skulle skriva lite.

Jag sippar på ett glas rövin och det är så tyst här hemma. Magnus sover, Herta sover och tvn är på ljudlöst. Så detta är nog första gången på länge som jag kan höra köksklockan ticka...

Om ca 12timmar kommer Vilda hem igen. Då blir man tvåbarnsmamma "igen".
Två veckor framåt fylld av glädje, tjat och underbart sällskap!
Jag älskar verkligen att vara mamma. Tror på något sett att jag har det i kroppen.
Att jag kanske fått det av min mamma. Drömmen om att ha en stor familj :)
Nu är jag ju en bra bit påväg i alla fall. En snygg man ;) 2 söta små tjejer, nu är det bara större boende och kanske en son som fattas för att allt ska vara komplett ;)
Fast sonen kanske vi klarar oss utan oxå. Känns riktigt bra som det är nu om jag får vara ärlig. Detta är nog precis det jag orkar med. Just nu...

Ja Söndagen ser inte ut att vara så speciell. Ut och gå med vagnen eller kanske jag kan få gå själv?!
Magnus hade ont i huvudet nu ikväll så han kanske behöver vila sig inför en jobbvecka.
Ja, vi får helt enkelt vänta och se vad som händer.

Nej nu har jag skrivit nog.

Dags att försöka sova kanske. Eller ska jag passa på att ta tag i stryktvätten som fyller halva Vildas rum?! Den som e vaken får se :)

Godnatt från en övertrött nerspydd mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar