Det är snöstorm ute idag.
Vågade mig utanför dörren för att ta en promenad till skolan. Vilda hade sina skidor där så vi hämtade dom och tog en extra sväng på byn för att få lite luft i oss.
Paniken smyger sig fortfarande på när jag är ensam. har svårt att sova då jag hela tiden vaknar av mardrömmar. Plus att Herta åkt på en rejäl förkylning och snorar som bara den. Hon har svårt att andas och jag får hålla i henne så uvudet kommer i högläge.
Inte alls roligt.
Nu har Magnus åkt hem till sig så det är bata jag och tjejerna hemma. Men än så länge går det ganska bra. Ska försöka spela lite spel med Vilda nu.
Tänkte jag skulle boka tvättstugen men det fick bli först i morgon. Men då vet jag ju vad jag ska göra hela morgondagen.
Nu orkar jag inte skriva mera. Får se om det blir mer senare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar