Nu har jag beställt lite nya kläder från gina :)
Älskar att klicka hem kläder, fast jag har dåligt med pengar :( men men det får vi ta.
Jag vill känna mig fin i min resa mot mindre kläder ;) blev några linnen och en tränings bh i en tuff rosa färg. Finfint!!
Idag är vi alla hemma och är sjuka. Även jag har feber, vilket resulterar i att jag inte fått på mig varken kläder eller ett ansikte... Hmmm, jag som verkligen skulle behövalite friskluft. Men jag får se vad termometern visar när Magnus kommer hem från jobbet. Kanske är så pass pigg att jag kan ta mig en sväng på byn i allafall.
Nej nu ska jag försöka äta lite. Chiliconcarne får det bli.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar