måndag 30 januari 2012

Fy tasan


Jag har då ett rätt så sött barn! Eller?

Jag är även sjukt nöjd med mig själv efter veckon som gått. Har inte alls mått bra, ätit o druckit som en kratta, inte tränat det jag skulle, men ändå lyckats gå ner 1kg!
Så nu är jag bara 1,6kg från mitt första delmål :)
Nöjd tjej med andra ord!!

Idag ska vi åka till Bräcke kl14. Vilda ska till läkaren. Hon har haft krupp hosta och knappt kunnat andas på nätterna :( hatar när dom små är sjuka. Även Herta har blivit snorig och lite hosta. Men jag hoppas verkligen att det inte blir värre. För det kommer jag inte att fixa. Har redan nu sovit allt för lite.

Nej nu ska jag ta och öva lite på Hertas doplåt ;)

1 kommentar: