Mitt hjärta håller på att exploddera av kärlek till detta lilla trollbarn!!!
Trodde när jag bara hade Vilda att man inte kunde älska någon fler så mycket, men det är fullt möjligt. För nu har jag två barn som gör mitt liv till både pest och fröjd. Plus att jag har en man i mitt liv som jag älskar sjukt mycket :)
Ja helt enkelt så är jag riktigt nöjd med mitt liv just nu.
Ja då till något lite mindre roligt... var ju på middag igår och då blev det både pizza och efterrätt :( men det var så gott så jag kunde inte låtabli.
Så nu är det bara till att snöra på sig springskorna och ut... Blä, att jag aldrig lär mig!!
Ja imorgon är det vägning igen... Vet att denna vecka gått ruskigt dåligt. Men jag tänker inte ge upp än!! Köra hårt e allt som gäller ;)
Vackra vackra lilla tjej!
SvaraRadera