Emma`s små och stora mål
lördag 21 januari 2012
söt eller vad??
Mammas lilla fårskalle ;) Hon e ju bra nog söt Herta!!
Älskar henne så det gör ont i kroppen.
Nu ska vi ut på promenad och se hur många steg vi lyckas få ihop.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar