lördag 21 januari 2012

söt eller vad??

Mammas lilla fårskalle ;) Hon e ju bra nog söt Herta!!
Älskar henne så det gör ont i kroppen.
Nu ska vi ut på promenad och se hur många steg vi lyckas få ihop.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar