söndag 8 januari 2012

tiden går

på tok för fort enligt mig!!
Jag har inte haft något internet så det är därför jag inte kunnat skriva på ett tag. men jag har nu beställt fast bredband så jag hoppas kunna komma igång igen på riktigt i slutet av nästa vecka.

vi mår alla bra i familjen, herta har doch lite hostamen den går nog över snart :)

Mat o vikt går oxå bra!!
Ska skriva om mina framgångar senare ;)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Jaå han är ett riktigt charmtroll haha. De stämmer, 21kg kvar till drömmvikten. Haha nej, jag väger då inte 51kg nu ;p Mkt mer haah. Min drömmvikt är en hälsosam vikt för min längd. Inte undervikt :)
    Tack så jättemycket för fina komplimanger :) Kul att du gillar bloggen :)

    SvaraRadera