slutade så dåligt!!
Jag trodde jag skulle fixa det bättre ikväll men så fel jag hade.
jag kan inte sova utan dig...
Det värker i varje centimeter av min kropp,
Inte ens tjocksockarna värmer,
Varför lämnar du mig här, när du vet hur mycket jag behöver dig?
Du lämnade inte ens din doft i sängen.
FAN!!! Jag hatar att vara såhär beroende av dig.
Jag vill vara stark men mig själv.
Men nu börjar jag tveka...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar