torsdag 14 juni 2012

Allt som började så bra...

slutade så dåligt!!
Jag trodde jag skulle fixa det bättre ikväll men så fel jag hade.
jag kan inte sova utan dig...
Det värker i varje centimeter av min kropp,
Inte ens tjocksockarna värmer,
Varför lämnar du mig här, när du vet hur mycket jag behöver dig?
Du lämnade inte ens din doft i sängen.
FAN!!! Jag hatar att vara såhär beroende av dig.
Jag vill vara stark men mig själv.
Men nu börjar jag tveka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar