Tror mitt barn har blitt galet. Vilda alltså!
Hon lyssnar inte för 5 öre.
Hon är inne i en period då hon bara säger NEJ...
Hur trött kan man inte bli på det??
Men det går nog över snart hoppas jag.
Idag vaknade jag kl 7, upp och mata Herta och skulle lägga mig igen när jag märkte att snusdosan var tom. Gick till kylen och trodde jag skulle dö då jag tydligen inte hade någon ny dosa där :(
Började leta i min väska och överallt men det fanns ingen.
Så det var bara att sätta på sig kläderna och gå ner på OK för att handla.
Kl 7:38 kom en andfådd Emma inrusande och kassörskan blev nog lite paff ;)
Men snus fick jag och det räddade min dag!!
Sedan blev det kaffe på balkongen och jag ringde en del samtal.
Kvällen har jag spenderat med att leta låtar.
Har en hel del sång framträdanden i sommar som ska övas inför.
Sååå kul!!
Nej, nu ska jag ta min kvälls shake och sedan blir det sängen.
Lång dag imorgon.
Sov sött alla mina vänner!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar