torsdag 14 juni 2012

Det är lunchdags för mig nu. Bulgur och köttfärssås.
Muummmms!!

Har varit iväg och tränat på de nya låtarna jag ska sjunga i midsommar.
Det gick hyfsat bra tycker jag. Lite rostig, men det fixar sig nog.

Har även hunnit med en kaffe med en god vän och en promenad till Vilda med hennes examenskläder som hon ska ha ikväll i kyrkan. Jag o Herta ska åka med farfar dit och lyssna :)

Nej nu kallar en hungrig liten tjej på mig.
Hejdå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar