måndag 25 juni 2012

Galen helg!!

Men hur roligt får man ha egentligen??
jag har inte haft så här roligt på evigheter.
Tackar speciellt till Jessica ;)
Vad vore mitt liv utan dig?!
Helgen kan summeras med Vin, dans, båttur, sång, mer vin, god mat, öl, skratt och tårar!!

Imorgon ska jag in till stan och handla lite snygga kläder. 
För på lördag drar jag Jessica o Linda på äventyr ;)
Bara vi!
Det ska bli sååå skönt att komma hemifrån.
Nej nu ska jag väl återgå till städningen.
Magnus är inte hemma så som vanligt får jag ta allt själv!
Han for igår morse och kommer väl hem sent i natt någon gång... 
Men jag e van...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar