söndag 17 juni 2012

Nu kör vi...

 Ja då var det dags att ta tag i detta igen. Efter en vecka fylld av godis, chips, dålig mat och rövin så är det nog på tiden att jag sätter stopp! Så idag börjar jag "flyta" vilket innebär att jag ska dricka bara shake nu i 2 dagar och sedan dag 3-7 får äta ett mål mat om dagen!
 Jag har kört detta många gånger förr och det är alltid med bra resultat så jag hoppas på en minskning på 1kg denna gång. Har ju inte så många kg kvar att ta av så jag förväntar mig inte mer.
 Det är den där förbannade röven jag vill bli av med! Låren som känns som två trädstammar.
Grova, tunga och bara för mycket.
 Ska även börja med Tabata pass för att få en plattare mage. Gillar inte det där "putet" 
Ja, detta är den nakna sanningen, nästan!
Skulle aldrig ta en bild i mindre kläder än så här...

Ja nu ska jag ta min lunch shake och sedan gå till mamma för att se om hon vill ha Herta medan jag går ut o joggar. Känner i kroppen att jag är på G :)
Detta kommer jag att fixa.
Jag är starkare än jag tror!
Jag är en bra människa!
Jag är snäll!
Jag är bra!!

Nog för mig. Nu kör jag igång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar