Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinligt grå, blir jag utan dina andetag.
Blä en sån dålig dag jag har idag!
Känner mig fet och ful!!
Spelar ingen roll vad jag tar på mig så är jag obekväm. jag trivs inte alls i denna kropp just nu.
Det skulle ju vara varmt o soligt, men ute är det grått o trist.
Precis så som jag känner mig...
Grå, trist, tråkig, obetydlig i en allt för stor värld.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar