Ja men då var man klar för en dag på stan då med bästa vännen.
Jag ska försöka få henne på bättre tankar...
Tror att jag är en ganska bra vän när det gäller.
Sedan kommer nog Magnus in och hämtar oss så vi kan åka bil hem.
Är lättare så om man har mycket påsar ;)
Tror inte jag ska handla så mycket, förutom något snyggt att ha på mig på lördagkväll.
Jag Jessica o Linda ska ju åka bort och ha en tjejkväll :)
Hur kul kan inte det bli då?!!
Nej, nu är det dags för en kopp kaffe och vem vet. Kanske Magnus e på bra humör idag så han vill kramas en stund innan jag åker.
Hoppet är det sista som lämnar människan!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar