Idag var det dags för långbyxor igen. Att vädret aldrig kan hålla i sig.
Jag vill ju ha sol o värme!!
| Ni får ursäkta att jag ser så sur ut ;) |
Ikväll ska jag nog grilla med J och barnen. Bara det inte börjar regna så.
Det vore ju inte så kul.
Kanske dricker lite vin och fnittrar oxå ;)
Känner att jag behöver en riktig tjejkväll snart.
Massor att vin o glada skratt o skvaller!!
Nej nu ska Herta få sig lite mat så hon blir snäll och glad igen.
Sedan ska vi ut på en promenad. Har blivit en hel del onyttigheter denna vecka.
Men vikten har inte rört sig. Varken upp eller ner.
Men på måndag ska jag köra hårt tänkte jag. Har ju några kg som ska bort.
Visst är jag nära målet, men jag kan inte börja slappa för då lägger jag väl på mig istället!
Skriver mer senare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar