fredag 8 juni 2012

Di Leva!!


Jag sitter nu och lyssnar på di leva och njuter av att vara hemma igen.
Varit till Danmark på tivoli, shoppat kläder och ätit gott.
Sedan blev det Vimmerby och en dag på Astrid Lindgrens värld. 
Verkligen kul, både för vuxna o barn!! 
Nu ska jag ta med barnen och hälsa på momma. Det är ju fint väder så det är bäst att passa på.
Hörs Hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar