Ja, vad säga?!
jag är inte alls mig själv när inte Magnus är hemma. Jag känner mig nere och ensam.
Men som tur är har jag underbara vänner som hjälper mig att komma på andra tankar.
Idag tex ska jag o lillebror åka till stan. Jag ska hjälpa honom hitta lite kläder. Kanske även jag hittar något till mig ;)
Jag ska försöka få till mitt ätande idag oxå. Igår blev det en burk med tonfisk i vatten, en banan och en cola.
INTE alls bra för mig. Men jag hade noll lust till mat. Men denna morgon startade jag med en jordgubbsshake :) Mycket bättre!
Nej vi får se om jag skriver mer ikväll, kanske visar om jag gjort några fynd i stan.
Hoppas ni som läser får en bra dag
Hejhej och tack för viktpepp! :)
SvaraRaderaDet var inte mycket mat du fick i dej på en hel dag. Men ibland är det lite sådär. Hoppas du är piggare idag! Kram