onsdag 13 juni 2012

Handlat lite nytt

Jag hittade lite kul idag, en rosa regn/vindjacka på HM för bara 50kr.
Kan ju vara kul att ha i höst när man ska ut o jogga tänkte jag!

 1par ljusa jeansleggins, svarta o gråa jeans och blå chinnos. Allt på rean :)


 Super sött linne från HM
Dessa 3 köpte jag, strax över 100kr för alla 3. Gjorde jag bra enligt mig själv ;)
Är så roligt att handla kläder när man hittar något som passar.
Det är ju inte ofta om jag säger så...
Brukar få spendera timmar i provhytten och nästan gråta över att inget sitter bra. Men idag fixade jag det.
Nu har jag ju äntligen en storlek att leta efter, är inte fast mellan två olika.

Jag handlade även lite kläder till tjejerna, men det får ni se en annan dag. 
Vill inte gå in i Hertas rum nu när hon somnat.

Imorgon ska jag på jobbet  och öva in lite låtar som jag o Britta ska sjunga på midsommardagen.
Blir nog mycket nytt o fräscht. Akapella då det inte finns något piano på plats.
Ska även öva in låtar till sommarens dop o bröllop. 

Men nu gott folk är det dags för mig att sova. Är verkligen på tiden, så godnatt vänner.
Hörs en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar