fredag 1 juni 2012

Sång

 Jag ska iväg på begravning strax och sjunga. Känns inte speciellt roligt. Men jag har övat mycket så jag tror nog att jag ska fixa det galant.
 Jag har inte skrivit på ett tag, men det har varit mycket den senaste tiden. Orken finns inte längre. Jag vet inte vad det är, men det känns som jag gett upp. Inte vikten dock, men mycket annat jag påbörjat ligger nu mer på is. Får se när jag tar tag i det igen:)                                                                                                        

                                       
Har i alla fall köpt nya byxor. MYCKET för långa i benen men jag ska se om jag hittar någon som kan hjälpa mig att lägga upp dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar