Då var vi igång då.
Startade en viktgrupp nu ikväll och det gick ju bra. En av mina "gammla" deltagare är med igen och f*n vilka resultat hon fått alltså :)
Tappat massor i vikt och gjort ett jättebra jobb. Helt själv!!
Jag hoppas som attans att jag ska fixa de sista kilona nu så jag blir av med dom innan sommaren. Ska försöka äta schakerna i allafall 2gånger om dagen. Får bli frukost och lunch och sedan äta mat till middag. Tror nog att det ska kunna ge någorlunda bra resultat då. Bara jag får i mig alla kalorier så. För just nu är det svårt att äta allt jag bör, kroppen är näsintill inställd på svällt och det kan ju vara därför jag inte gårner som jag ska.
Måste bli bättre på att komma ihåg att äta.
Förut blev jag ju yr och konstig om jag inte åt, kunde till o med svimma. Men nu känner jag nästan aldrig någon hunger. Utan är mest bara sugen, och då gör jagoftast dåliga val och tar något "onyttigt"
Men nu är det lsut på det :)
Måste lägga ner min själ i detta för tt vinna pengarna så jag kan köpa mig en egen scanner!
Kan ju inte hålla på att låna en varje vecka.
Nej, nu blir det fruktsallad i väntan på att Vilda ska komma hem från sin pappa och så hoppas jag att Magnus och Herta oxå kommer hem snart. För nu e jag myssjuk!!
Skriver mer i morgon Godnatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar