Ja det kanske är på tiden och klippa sig ändå! För nu e jag less på denna frilla.
Den är ju rent ut sagt FUL!!
Hur kunde jag tillåta mig att bli klippt på detta vis?
Aja, jag vill ju spara ut och få långt hår igen. Men man vill ju se "lite" bra ut under tiden oxå! Eller??!
Här uppe i norr snöar det för fullt. Sjukt att det kan vräka ner på detta sett.
Är inte så sugen på mer snö. Tyckte vi hade nog, men tydligen inte.
Vi har städdag och jag har helt kört fast. Har noll ork och vill bara lägga mig ner o sova. Men det är inte möjligt idag. Det vara nämligen fest för pappan i familjen igår, så han behöver nog all vila han kan få!!
Nej, nu ska jag beställa dopkorten:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar