Ja det blev en betydligt längre promenad än väntat. Men solen skiner och det är fantastikt väder ute!
Hade inte Herta vaknat och varit hungrig hade vi nog varit ute än :)
Så nu har vi gått 7451steg vilket betyder 4,7km och 232kalorier brända!
Jag vill ut igen, men har en del att töka med här hemma först.
Ska ju ha folk hemma imorgon på viktutmaning, så det kan ju vara bra att städa upp lite här innan dess.
Herta sitter i sin stol och kollar på barnkanalen ;)
hon skrattar och verkar ha det riktigt bra.
Älkar den ungen!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar