
Åh vilken underbar känsla, att få en timme helt för sig själv. Även om det innebär att jag får ta tag i disk, dammsugning och tvätt. Men det är skönt att man kan göra allt i sin egna takt utan att behöva avbryta pga gråtande barn eller blöjor som ska bytas. Kanske låter det lite ego, men jag tycker att jag är värd att vara själv en stund :)
Vi har inte varit på någon promenad idag då min mage krånglar för fullt.
Vet inte vad det är för fel, men har haft svårt att behålla maten och har till och från rejäla smärtor. Men det går över om jag lägger mig på sidan i fosterställning.
Otäckt men så länge det går över av sig själv e jag inte så orolig.
Imorgon måste vi verkligen ut och gå. Måste ju bränna lite fler kalorier;)
Fan, jag e verkligen nöjd med migsjälv nu när jag äntligen lyckats gåner under 70kg!
Jag e grym :p
Lagade chiliconcarne till familjen idag som dom fick äta medans jag tittade på. Håller mig just nu till avslagen cola. Inte det bästa men jag får behålla det i allafall.
Nej nu ska det bli mysigt att krypa ner i sin renbäddade säng. Älskar doften av nytvättade sängkläder!!
Hoppas ni får en mysig torsdagkväll, för det ska jag ha! Tända ljus och en varm man *tihi*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar