söndag 26 februari 2012

Jajaja...

imorgon är det Måndag igen och det betyder vägning!!
Undrar så hur denna vecka gått. Jag tycker att jag ätit någorlunda bra men man vet ju aldrig. Kan ju visa sig vara dåligt ändå, men jag håller tummarna på att i alla fall fett% gått ner :)

I morgon hoppas vi på finväder. Tänkte i såna fall ta med Herta ut på en lååångpromenad. Känns som vi båda kan behöva lapa i oss en massa sol. Visst var jag ute både igår och idag men jag känner mig så trött och hängig och hoppas på att det är solljus som behövs och inget annat.
Måste även komma ihåg att jag ska ta min spruta imorgon. För nu har jag glömmt den allt förlänge.

Vilda har åkt till sin pappa igen och jag saknar henne redan.Hatar att hon inte är här helatiden. Är verkligen inte roligt att behöva vara utan henne. Hon är ju min stortjej som jag älskar över allt annat. Vår familj känns inte hel utan henne!!
Idag sa hon tillomed att hon ville stanna hos mig och då gör det extra ont att låta henne åka från oss. Mammas hjärta blöder en aning då :(

Herta har varit vaken mest hela dagen och varit lite gnällig, men nu sover hon äntligen. Å då passar ju jag såklart på att leka lite med foton och blogga ;)
För det är bäst att göra det innan magnus kommer hem och vill mysa med mig. Hoppas jag i allafall!!
Han har varit borta sen kl 8 imorse så han egrymt saknad här hemma.
Vi ska nog krypa ner i sängen och se en film innan det är dags att sova.

Nej en dusch och en kopp the på detta så är kvällen räddad.
Trevlig kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar