fredag 17 februari 2012

kjol!!


Ja idag så har man fått på sig kjolen som jag länge längtat efter att få på mig :)
Japp, en storlek 38!!
Gissa om jag är nöjd??!
Visst får man skryta om sig själv när det går bra, eller är det fel?

Aja, nu ska vi i allafall ut en sväng. Handla lite då det ekar i kylen.

1 kommentar:

  1. HEJA EMMA HEJA EMMA! :) Du är hur fin som helst och skit duktig :)

    SvaraRadera