
Herta med sina tremänningar Anna och Beda

Mina kärlekar. Dom är det bästa i mitt liv. vad vore jag utan dom?

Arvid och Astrid. Mosters älsklingar

Olika frisyrer jag haft de senaste åren. Funderar på om jag ska klippa eller spara ut igen?!! Svårt val...

Min förlossning. Otroligt roligt hade vi ;) Skrattade mycket med Anna o Magnus

Tjock och "smal" vilken skillnad. kan inte riktigt fatta att det är jag på båda bilderna. Men är glad att den tiden är förbi :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar