Giv mig STYRKA!!
Jag vill verkligen komma igång på riktigt nu med träningen och allt, men det verkar inte som det någonsin kommer hända. Just nu är det vädret som sätter stopp.
Var ut och joggade igår kväll, i -29grader! Det var inte så skönt och idag är det hela -32 ute!!! Usch säger jag bara. Det svider i halsen bara vid tanken på att gå ut.
Men jag måste nog göra ett försök i alla fall. Men resten av familjen får nog lov att stanna hemma.
Herta skriker för full hals nu så det e bäst jag slutar....
Hej hej
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar