måndag 13 februari 2012

jahopp

Ja då var det Måndag då... Igen!
Vägning i morse och denna vecka hade det gått neråt. 1,1kg lättare :)
Men jag stod ju stilla förra veckan så det är kanske inte så konstigt.

Ikväll ska jag på vägning igen. Hoppas att det visar resultat även där, i allafall på fett%

Har nu på morgonen varit iväg med vilda på skolan och sedan tog jag och Herta en snabb promenad. Det blev 4642steg, 2,9km, 151cal förbrännda på 41,49minuter!
Ja det är inte illa för att vara så tidigt på dagen ;)
Ska ju hämta Vilda igen kl 15;15 från kören. Får se om hon orkar med en promenad då eller om jag och Herta ska gå en sväng innan vi plockar upp Vilda.

Nej nu ska jag väl städa undan här hemma och läsa min nya tidning som jag köpte igår. En kopp kaffe får det nog oxå bli... Mumma!!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar