tisdag 28 februari 2012

Promenad?


Har nu hängt på mig stegräknaren och tänkte ta mig en sväng på byn.
Måste lämna ut inbjudningarna till Hertas dop.
Tänker inte skicka dom med post när de flesta som är bjudna bor så pass nära att jag kan lämna dom själv. Lite snålt eller ekonomisk?! ;)

Har även en lyckokänsla i kroppen.
För den sista maj ska vi flytta till en 3a med alldeles EGEN ingång!! Gissa om jag är lycklig.
Är bra nog less på alla trappor som man ska bära Herta upp o ner för.
Nu kommer vi att bo mycket bättre.
Jag behöver inte heller ha min säng i tvrummet, utan jag får eget rum och tjejerna får dela rum precis som nu.
Underbart säger jag bara. Hoppas det finns lite fler garderober där än vad jag har nu ;)

Ikväll ska jag ha en viktträff, kommer nya deltagare också, det ska bli kul. Äntligen är vi igång igen. Jag tycker jag fixar dagarna bra med att dricka 2 shaker och äta bra mellanmål. Äter ju självklar "vanlig" mat till middag med familjen. Men brukar "smyga" ner lite av mina produkter även i den maten ;) tihi... Men vad gör det?! Dom gillar det ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar